måndag 10 oktober 2011

Öppet Hus på söndag!

Jag vill bjuda in er till Öppet Hus på söndag!

Jag driver ett nystartat företag som heter Garnasinne och har precis öppnat min webshop där jag säljer ekologiskt och fair trade-garn. För att fira detta kommer jag ha öppet hus på Tingshuset i Lerum utanför Göteborg nu på söndag kl 13-16.

Jag bjuder på ekologiskt och fair trade-fika och kommer lotta ut fina priser!

Från Göteborg tar man sig på 15 minuter till Lerums Station med Alingsåspendeln, därifrån är det bara ett par minuters promenad till Tingshuset.

Klicka här för att se inbjudan med karta och här för att komma till evenemanget på facebook. Man behöver inte anmäla sig, det är bara att dyka upp!

VÄLKOMNA!

Jag hoppas att ni tycker det här inlägget är okej, trots att det är reklam, annars får ni hojta till så tar jag bort det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar